Table './terezvaros_hu/access' is marked as crashed and should be repaired Budapest Főváros Terézváros Önkormányzata

Ügyfélszolgálati időpont foglalás.

Cím: 1067 Budapest, Eötvös u. 4. - Telefon: +36 1 351 8939


(Nem azonos az okmányirodával! Az okmányiroda a Budapest, VI. kerület Andrássy út 55. szám alatt a Kormányablaknál található.)

A következő ügyeket csak okmányirodákban intézheti: útlevél, személyi igazolvány, vezetői engedély, lakcím igazolvány, mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa, vállalkozói igazolvány, ügyfélkapu, közlekedésigazgatási ügyek )



Kért időpont:  
Név: *
Telefon:
E-mail cím:
(Nem köteles minden adatmezőt kitölteni, az érdemi ügyintézéshez azonban mindenképp szükségünk van valamilyen elérhetőségére)

Kereskedelmi ügy esetén kérjük jelölje be:  




ügyfélszolgálatunkon intézhető ügyek:

  • kiadja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat, 
  • átveszi és továbbítja az illetékes szervezeti egységekhez az ügyfelek által benyújtott iratokat, 
  • kifüggeszti, záradékolja és visszaküldi a megkereső szervnek a hirdetményeket, 
  • gondoskodik a helyi rendeletek és más hirdetmények kifüggesztéséről,
  • lefolytatja a talált dolgokkal kapcsolatos eljárást, 
  • ellátja a pályázatok kezelésével kapcsolatos feladatokat, 
  • konténer elhelyezése esetén kiadja a közterület-használati hozzájárulást, 
  • kiadja a parkolási (várakozási) hozzájárulást,
  • átveszi a víz-, csatorna- és szemétszállítási díj kompenzációra irányuló kérelmeket és továbbítja a Díjbeszedő Rt. Részére.



A project azonosító száma: ÁROP-3.A.1/B-2008-0025.A project az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.