Table './terezvaros_hu/access' is marked as crashed and should be repaired Budapest Főváros Terézváros Önkormányzata

Szolgáltatás értékelése

Tisztelt Ügyfelek!


A Terézvárosi Polgármesteri Hivatal az EU támogatásával szervezetfejlesztési programot indított, amelynek részét képezi az ügyfelek kiszolgálásának javítása.Kérjük értékelje a szolgáltatás minőségét az alábbi kérdőív kitöltésével és így járuljon hozzá a szolgáltatások színvonalának javításához!


Köszönettel,
Terézváros Polgármesteri Hivatala



Értékelés

Értékelje 1-től 5-ig terjedő skálán az ügyintézés
gyorsaságát!
Nagyon lassú
1
2
3
4
5
Nagyon gyors
Értékelje 1-től 5-ig terjedő skálán az ügyintéző
felkészültségét!
Felkészületlen
1
2
3
4
5
Teljesen felkészült
Értékelje 1-től 5-ig terjedő skálán az ügyintéző
segítőkészségét!
Nem segítőkész
1
2
3
4
5
Teljesen segítőkész
Értékelje 1-től 5-ig terjedő skálán a szolgáltatással
való elégedettségét!
Nem segítőkész
1
2
3
4
5
Teljesen segítőkész
Milyen hosszan kellett várakoznia a sorra kerülésig?
Várakozási idő: perc


ÜGYINTÉZÉS ALAPJAI
A Hivatal melyik területét kereste fel ügyintézés céljából?
Kérjük egy kérdőíven csak egy területet értékeljen!
Adó Oktatás
Okmányirodai ügyek Szociális
Építésigazgatás Környezetvédelem
Közterület-felügyelet Szabálysértés
 Egyéb: 


MEGTEHETI ÉSZREVÉTELEIT, FELTEHETI KÉRDÉSEIT, AMELYEKRE AZ ÖN ÁLTAL MEGADOTT ELÉRHETŐSÉGEN KERESZTÜL VÁLASZT IS KAPHAT


Név:
Telefon:
E-mail cím:
Megjegyzés:
(Nem köteles minden adatmezőt kitölteni, az
érdemi ügyintézéshez azonban mindenképp
szükségünk van valamilyen elérhetőségére)
Az eddig kitöltött elégedettségfelmérő űrlapok statisztikájá-
nak megtekintéséhez kérük kattintson ide!



A project azonosító száma: ÁROP-3.A.1/B-2008-0025.A project az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.